• Ilmainen toimitus yli 200€ tilauksille
  • Maksa laskulla/osamaksulla
  • Arkipäivisin ennen klo.14.00 tehdyt tilaukset toimitetaan saman päivän aikana
  • Kotimainen verkkokauppa
  • Ilmainen toimitus yli 200€ tilauksille
  • Maksa laskulla/osamaksulla
  • Arkipäivisin ennen klo.14.00 tehdyt tilaukset toimitetaan saman päivän aikana
  • Kotimainen verkkokauppa

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupan kautta. Tilauksen tehdessään asiakas sitoutuu ostamaan tuotteet. Tilauksesta asiakas saa sähköpostilla vahvistuksen onnistuneesta tilauksesta. Toimitamme tuotteet kun olemme saaneet vahvistuksen maksun suorituksesta. Emme toimita tuotteita postiennakolla.

Toimitustavat

Tilaus toimitetaan kun tilaus on tehty ja maksettu. Arkisin ennen kello 14.00 tehdyt tilaukset lähetetään saman päivän aikana. Tilaus saapuu asiakkaalle n. 1-3 arkipäivän kuluttua tilauksesta.

Matkahuolto toimitustavat

  • Nouto lähimmästä Matkahuollon pisteestä
  • Nouto Matkahuollon pakettiautomaatista
  • Matkahuollon XXS paketti
  • Matkahuollon XXS-luukkuunjakelu (toimitusaika 2-4vrk)

Maksupalvelutarjoaja

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7

Innova 2

Lutakonaukio 7

40100 Jyväskylä

https://www.paytrail.com/kuluttaja/maksupalveluehdot

Maksutavat

Verkkopankki

  • Nordea
  • Osuuspankki
  • Danske Bank
  • Säästöpankki
  • Oma Säästöpankki
  • POP Pankki
  • Aktia
  • Handelsbanken
  • Ålandsbanken
  • S-Pankki

Luottokortti

  • Visa
  • MasterCard

Mobiilimaksu

  • MobilePay
  • Pivo
  • Siirto

Lasku

  • Jousto
  • Op Lasku
  • Walley

Hinnat ja vero

Kaikkien tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron 24%.

Tilauksen peruminen

Jos haluat perua tilauksen, ilmoita siitä viipymättä asiakaspalveluun sähköpostilla. Tilaus on mahdollista perua ilman kuluja ennen kello 14.00, jotta emme ehdi lähettää tilaustanne. Jos ette ole ehtineet tehdä peruutusta, tehdään silloin normaali palautus.

Tilauksen noutamatta jättäminen ei ole peruste perumiselle/palautukselle vaan peruutuksesta/palautuksesta tulee aina ilmoittaa asiakaspalveluumme.

Palautus

Asiakkaalla on oikeus tutustua tuotteeseen kotona. Tuotepakkausta ei kuitenkaan saa avata pakkauksestaan eikä sitä saa käyttää.

Avaamattomalla tuotteella on 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Tuotevaihdon ja palautuksen ehtona on, että pakkaus on virheettömässä kunnossa eikä sitä ole avattu. Emme ota vastaan avattuja hiustenpidennystuotteita. Avatuilla hygieniatuotteilla ei ole vaihto- eikä palautusoikeutta. Jos havaitsemme saman asiakkaan tekevän useita palautuksia emme anna tuotteille enää ilmaista palautusta.

Palautuksen ehdot:

  • Avaamaton pakkaus
  • Käyttämätön tuote
  • Myyntikelpoinen pakkaus
  • Palautuksesta/vaihdosta on ilmoitettu 14vrk sisällä tilauksesta

Palautetun tuotteen rahat palautetaan 2 viikon sisällä palautuksen saapumimesta.

Palautukset toimitetaan aina Matkahuollon asiakaspalautuksena. Muulla tavoin palautetuista tuotteista emme ota vastuuta palautuksen kustannuksista, vaan asiakas maksaa ne itse. Matkahuollon kautta tehty palautus on asiakkaalle maksuton.

Kun haluat tehdä palautuksen, ilmoita siitä sivun alareunassa olevalla lomakkeella. (Katso ohje lomakkeen oikealta puolelta tai alapuolelta riippuen millä laitteella selaat verkkokauppaa).

Virhe ja vastuuvapaus

Hiustenpidennykset ovat käyneet läpi värjäysprosessin, jotta ne saadaa toivotun väriseksi, emme tämän vuoksi suosittele hiusten värjäystä. Jos kuitenkin päädyt värjäämään/sävyttämään hiuksia tee se aina ammatilaisen toimesta

Älä käytä hiuksiin hopeashampoota tai muita hiusta kuivattavia tuotteita. Jos kuitenkin päädyt käyttämään hopeashampoota, kokeile sitä aluksi pienelle aluueelle hiustenpidennykseen

Värjäykset ja muut käsittelyt asiakas tekee aina omalla vastuullaan, emme korvaa hiustenpidennyksiin itse tehdyistä käsittelyistä aiheutuneita kulumisia

  • Myyjä ei ole vastuussa tuotteiden virheellisestä hoidosta aiheutuvista kuluista
  • Myyjä ei ole vastuussa tuotteiden mahdollisesti aiheuttamista hius- ja iho-ongelmista
  • Myyjä ei ole vastuussa jos tuotetta on värjätty, siihen on tehty lämpökäsittelyitä (suoritus, kiharrus) tai hoidettu virheellisesti
  • Myyjä ei ole vastuussa jos hiustenpidennyksiin on käytetty hopeashampoota

Vaihto ja palutuslomake

Ohje palautusta tai vaihtoa varten

  1. Täytä nimesi ja sähköpostiosoitteesi
  2. Kirjoita viestikenttään seuraavat tiedot: Tilausnumero, Koko nimesi, osoitteesi puhelinnumero ja osoite. Kirjoita palautuksen / vaihdon syy. Ilmoita myös vaihdatko/palautatko kaikki tuotteet vai osan tuotteista. Jos haluat vaihtaa tuotteen, ilmoita mihin haluat sen vaihtaa. Jos tuote on viallinen mainitse siitä viestissäsi.